Dodano 25-08-2014 przez Administrator
Do zakresu zadań należy administracja zasobami budynków mieszkalnych i użytkowych, współpraca ze Wspólnotami Mieszkaniowymi, a w szczególności:
- – rozliczanie najemców z poboru wody, ciepła i ciepłej wody,
- – rozliczanie Wspólnot Mieszkaniowych,
- – przyjmowanie i przekazywanie w administrację nieruchomości i lokali,
- – współpraca z Urzędem Miejskim w sprawie dodatków mieszkaniowych,
- – zawieranie umów o najem lokali,
- – windykacja należności z tytułu najmu,
- – prowadzenie remontów i konserwacji eksploatowanych budynków siłami własnymi,
- – nadzór nad wykonawstwem usług remontowych prowadzonych przez wykonawców
- z zewnątrz,
- – wykonawstwo robót budowlanych zleconych z zewnątrz,
- – utrzymanie w czystości terenów gminnych przy budynkach mieszkalnych.
Prace działu nadzoruje Kierownik przy pomocy trzech administratorów.